Kurumsal seyahat acentası ile çalışmak şirketiniz adına çok büyük artıların kazanılacağı bir döneme başlamak olarak adlandırılabilir. Bu içeriğimizde kobilerden çok uluslu şirketlere, seyahat yönetimi kolaylığı sağlayan acentalardan bahsedeceğiz. Seyahat masraflarını yönetmek, biletlemeden konaklama rezervasyonuna kadar şirketler için ciddi yük oluşturan bu iş kolu için seyahat acentaları en iyi çözüm. Peki hangi seyahat acentasını seçmeliyiz? İçeriğimizin devamında bu konuyu inceleyeceğiz.
Seyahat Acentası Seçerken Aranacak Özellikler
Esnek iptal koşulları seçenekleri
Günümüz dünyasında seyahat rezervasyonu söz konusu olduğunda, esneklik her zamankinden daha önemlidir. Seyahat denilen kavram aslında öngörülemez ve yolda bazı tümsekler olması kaçınılmazdır. Belki bu, seyahat edenlerinizin son dakika planlarını değiştirmeleri gerekeceği anlamına da gelir. Hatta belki de onları tamamen iptal etmeleri gerekeceği anlamına gelir. Bu durumunda kaybınızın olmaması gerekir, iptal seçeneklerindeki esneklik için alanında iyi bir seyahat acentası ile çalışmalısınız.
Büyük bir seyahat envanteri
Günümüzde bir seyahat envanteri sadece oteller ve uçuşlar anlamına gelmiyor. Seyahat etmenin çok daha fazla yolu ve konaklamanın çok daha fazla yolu var. Konaklamalar bile güncel kalıyor. Yani örneğin; pandemi döneminde daha çok tekil konaklamalar tercih edildi. Son kullanıcılar bungalov evleri tercih ederken, şirket çalışanları için villa konaklamalar tercih edildi. Seyahat etmek bir trende bağlıdır. Bunun dinamiğini tutmak, ancak iyi bir acentanın işidir.
İster Körfez Kıyısı boyunca seyahat ediyor olun ister daha uzaklara gidiyor olun, tren biletlerinden araba kiralamaya, otel süitlerinden tam hizmet verilen dairelere kadar her şeyi sunan bir seyahat acentası bulmanız gerekecek.
Olağanüstü müşteri hizmetleri
Bir sonraki seyahat acentanızı değerlendirirken, 7/24 müşteri desteğine sahip olanlara dikkat edin ve onları kısa listeye alın. Ayrıca, müşteri destek ekibinin incelemelerine özellikle dikkat edin: Çalışanlarınızın bir krizde bile hak ettikleri seyahat deneyimini yaşamalarını sağlamak için hızlı yanıt oranlarına ve güler yüzlü hizmete ihtiyacınız olacak. Şu anda ilgilendiğiniz seyahat şirketi bunu sağlıyor mu? Biz Viking Turizm olarak 7/24 hizmet verdiğimizi hatırlatmak isteriz.
Üçüncü taraf yazılım entegrasyonu
Halihazırda kullanmakta olduğunuz şeyle bütünleşmiyorsa, yeni bir teknoloji çözümü işinize fayda sağlamaz. Seyahat acentanızın çözümünün, şu anda günlük işlerinizi tamamlamanıza yardımcı olan uygulamalar ve araçlarla sorunsuz bir şekilde entegre edilebildiğinden emin olun. Hatta bazen çok özel raporlar, sadece sizin şirketinize özel kurulumlar gerekecek. Bu durumda şu an ilgilendiğiniz seyahat acentasının teknolojik alt yapısı buna elverişli olacak mı? Biz Viking Turizm olarak alanında güçlü teknik ekiplerle çalışıp, farklı firmalara özel çözümler üretebiliyoruz.
Kolay anlaşılır raporlama
Seyahat verilerinizi kişiye, ulaşım türüne, iptal edilen seyahatlere, rezervasyonlara ve KDV'ye göre ayırabilen bir seyahat şirketi arayın. Bunlardan birkaçını sayın! Yakında iyileştirilmesi gereken alanları ve seyahat bütçenizi en iyi nereye harcadığınızı bilmek isteyeceksiniz. Her ayrıntısına kadar harcadığınız bütçenin detayını görmek ister misiniz? Öyle ise sizi muhteşem ürünümüz VikingOn ile tanıştıralım!
Kurumsal Seyahatleriniz İçin: VikingOn!
Kurumların seyahatlerini kurgulanacak seyahat politikalarını, prosedür ve onay mekanizmalarını yönetebilecekleri, hem zaman hem de maliyetten tasarruf edebilecekleri bir uygulamadır. VikingOn; seyahat harcamalarını ve bütçelerini her detayda kontrol edebilecekleri, personel hareketlerini izleyebilecekleri ve oluşan raporlarla doğru satın alma sonuçlarına ulaşabilecekleri web tabanlı bir uygulamadır.
İş seyahatlerinde, küçük işletmelerden çok uluslu şirketlere, seyahat giderlerini kontrol altına almak isteyen online olarak pratik ve asgari insan gücüyle iyi iş yapmak isteyen kurumsal firmaların tercih ettiği bir uygulamadır. Şirket yönetici ya da sahipleri için de kolay kullanılabilir, kolay bir seyahat kontrol noktasıdır. VikingOn, Viking Turizm’in kurumsal gücü, işinde uzman ekibi ve iş birlikleri ile, düşünülmesi gereken her ayrıntıyı sizler için düşünür. Seyahatlerinizde hem zamandan maksimum seviyede tasarruf edilmesini hem de seyahat giderlerinin kontrol altında tutulmasını sağlar.
Bir seyahat yönetimi şirketi kullanmanın faydaları
Bir seyahat yönetim şirketine yatırım yapmak için elbette sizi ikna etmeye çalışmayacağız. Ancak seyahat yönetim şirketleri ile çalışmanın çok büyük artıları var. Sizi gereksiz zaman tüketiminden korur, seyahat maliyetlerinizi azaltır ve düzene sokar, tüm seyahatlerinizi daha planlı ve hatasız hale getirir. Başka neler mi? Hadi birlikte bakalım…
Kurumsal seyahat şirketi ile çalışmak;
- Merkezi bir platform: faturalar, harcamalar ve çevrimiçi rezervasyon araçları tek bir çatı altında işleri yönetmeyi çok daha kolay hale getirir.
- Uygun maliyetli olmak: Seyahatleriniz için yatırdığınız parayı, seyahat fırsatlarından, KDV tahsilatından, zamandan tasarruf ederek ve daha düşük genel giderler için seyahat stratejinizi optimize ederek fayda kazanırsınız.
- Günün her saati destek: Hareket halindeki çalışanlarınız için bu durum çok önemlidir, sürprizler ortaya çıkar ve bunlarla ilgilenmek için duyarlı bir müşteri hizmetleri ekibiniz olur. Yanlış duymadınız, bir ekibiniz daha olur ve iş yükünüz, kaygılarınız çok daha hafifler.
- Sorunsuz bir seyahat deneyimi: Hepsi bir arada uygulama ile çalışanlar sonunda hak ettikleri seyahat deneyimini elde ederler. Kabarık süreçler ortadan kalkar ve çalışanlarınız kendilerine uygun bir şekilde olmaları gereken yere varmış olurlar. Dolayısıyla seyahat şirketi ile çalışmak kusursuz, daha az maliyetli ve planlı bir süreç zinciri geliştirir.
Bizimle tanışmak ve seyahat çözümlerimizi dinlemek için 0212 334 2600 numaralı hattımızdan bizi arayabilirsiniz.