Yapılan rezervasyonların bilete dönüsmeden önce, yönetim seviyesinde belirlenen şirket politika ve hiyerarşisine uygun seviyelerde onay veya bilgilendirme süreci takibi
Yolcu profilinin oluşturulması ve GDS sistemine otomatik aktarımın sağlanması. Yolcu tercihlerinin ve üçüncü partilere verilmesi gereken bilgilerin rezervasyon sistemine otomatik aktarılması
Şirket/Departman/Kişi/Maliyet Merkezi/Proje/Ürün/Seyahat kategorisi/Seyahat sebebi kırılımında raporlamalar
Cari hesap/Kredi kartı, tanımlanmıs farklı kredi kartlarıyla ödeme yapılabilmesi
Departman, maliyet merkezi, yönetim seviyesi/Kişi kırılımında ayrı politikalar
Kişi için uygulanacak politikaya uygun uçus/otel arama sonuçları ve arzu edilirse politika harici hizmet alımının bir sebep koduyla yapılabilmesi
Havayoluna, uçus sınıfına, uçus süresine, otel kategorisine göre farklı politikalar
Seyahat edilecek bölgeye/şehire göre farklı politikalar
Seyahatin başlangıç tarihinden kaç gün öncesi rezervasyon yapılacağı politikası
Uçak bileti/Otel konaklama tutarına göre belirlenmis limitlerde farklı politikalar
Bölge, şehir, yurtiçi-dışı, havayolu, uçulan sınıf seviyelerinde farklı hizmet bedellerinin tanımlanabilmesi Hizmet kırılımında farklı hizmet bedelleri tanımlanabilmesi
Tercihli servis saglayıcı/havayolunun arama sonuçlarında isaretlenmesi, kullanılması istenmeyen havayollarının arama sonuçlarında gösterilmemesi. Havayolları/Şirket arasındaki özel fiyat anlaşmalarının aramalarda gösterilmesi
Viking OBT hakkında detaylı bilgi almak için bize ulaşın.