Dijital ve Hibrit Etkinliklerde Yanınızdayiz

17.03.2021

 

 

Yeni düzenin değişmez bir parçası haline gelen dijital dünya ile birlikte online etkinliklerin de büyük önem kazandığı bugünlerde, kurumsal etkinliklerde çözüm ortağı olduğumuz birçok firmaya şirket içi toplantılarından, fuar ve kongre gibi yüksek katılımlı etkinliklere kadar geniş bir yelpazeye sahip online ve hibrit etkinlik hizmetleri veriyoruz.

 

Çevrimiçi gerçekleşen bu etkinliklerde, etkinlik öncesi web sitesi tasarımı, platform kurulumu, akış ve program oluşturma, katılımcı yönetimi, vb. işlemlerden etkinlik sonrası raporlamaya kadar birçok detayı koordine ediyoruz.
Firmaların hem ulusal, hem de uluslararası alanda ürün ve hizmetlerini, ihtiyaçlarına uygun olan sistem ve hizmetlerle hedef kitlelerine ulaştırabilmeleri için etkinliklerini global standartlarda dijital ortama taşıyoruz.
Etkinlik bütçesi ile doğru orantılı olarak, sanal veya hibrit etkinlikleri yenilikçi fikirlerle hayata geçirip, etkinlik sahibinin beklentilerini en üst düzeyde gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.


Dijital etkinlikler de fiziksel etkinliklerde olduğu gibi takip, tasarım, teknik detay, kreatif çalışma, vb. farklı konularda uzmanlık gerektirdiğinden, tecrübemizi ve yeteneklerimizi birleştirdiğimiz birçok etkinliğe imza atıyoruz.

 

Bu dönemde gerçekleştirdiğimiz etkinliklerin büyük bir kısmını, birkaç gün boyunca süren, en az 50 ve üzeri oturum ve 150 konuşmacı ile, 55 – 80 saat arası süren canlı olarak yayınlanan etkinlikler olarak gerçekleştirdik.
Ortalama 1500 – 3000 kişiye varan katılımcı sayısı ile, 140'tan fazla firma ve kuruluşa hizmet verdik. Proje başlangıcında, etkinliğe özel açılan platform üzerinde, etkinlikte görev alacak tüm yetkililerin kullanacağı web sayfası oluşturduk. Organizasyon yetkililerinin erişimine açık ve her zaman aşamaları takip edebilecekleri bir ortak dosya üzerinden sponsor, partner ve stant sahibi firmaların bilgilerini sisteme alınmak üzere kaydettik. Sponsor, iş ortakları ve stant sahibi firmalara görselleri, etkinliğe özel hazırlanan videoları ve tanıtım metinleriyle desteklenen sanal bir stant alanı oluşturduk ve görünürlük sağladık. Bu sayede, fuar esnasında stant sahipleri ziyaretçileri ile birebir, canlı ve gerçek zamanlı toplantılar yaparak iş ağlarını genişletme fırsatı buldular. Etkinliğin gerçekleşeceği tarihten 10 gün önce sistemi yayına açtık ve tüm konuşmacıların katılımıyla çeşitli provalar düzenledik. Bu provalar esnasında özelikle sistem kullanımı, kullanıcının cihaz ayarları ve benzeri konularda gereken tüm desteği sağlayarak etkinlik günü için yaşanabilecek olumsuzlukları en aza indirdik.


 

Ayrıca konuşmacıların profillerini oluşturup, tüm katılımcıların kolaylıkla ulaşabileceği, biyografileri inceleyebileceği ve konuşmaları takip edebileceği bir modül hazırladık. Program akışını sisteme ekleyerek, katılımcıların istedikleri oturumları seçip etkinlik günü ajandalarını oluşturmasına olanak sağladık.
Fuar öncesi platforma kayıt, kayıt hatırlatma, toplantı talepleri ve katılımcıların kişisel ajandalarına ekledikleri oturumlarla ilgili hatırlatma maillerinde bulunan branding alanları ile, hem etkinlik hem de sponsor görünürlüğünü en yüksek düzeyde sağlamayı hedefledik.
Etkinlik sırasında, yabancı konuşmacıların olduğu oturumlarda, toplamda yaklaşık 1300 dakika süren başarılı bir simultane çeviri hizmeti verdik.
Aynı zamanda güncel sağlık kurallarına uygun bir stüdyo kurarak yapılan deney ve laboratuvar çalışmalarını platforma canlı yayın ile aktararak arka planda binlerce kişiye izletme imkanı sağladık. Böylelikle eski düzende yüz yüze yapılan etkinliklerin yeme içme ve ikram kısmı hariç tamamını dijitalde hayata geçirmiş olduk.

 

 

Yeni dönemdeki dijital ve hibrit etkinliklerinizi tecrübemiz ile deneyimlemek ister misiniz?

 


 

BİZE ULAŞIN

Dijital ve Hibrit Etkinliklerde Yanınızdayiz hakkında daha fazla bilgi almak için bize ulaşın